دانلود بازی ها Dark Tales

بزرگترین وبسایت دانلود(موزیک .نرم افزار .اس ام اس.عکس)

هرآنچه شما بخواهید اینجاست

دانلود بازی ها Dark Tales

 

Dark Tales 5: Edgar Allan Poe's The Masque of the Red Deatا –با سری پنجم از سری بازی های Dark Tales در خدمت شما علاقه مندان هستیم. این بازی به سبب بهره گیری از آثار ادگار آلن پو ، نویسنده داستان‌های کوتاه آمریکایی که عمده شهرتش را به خاطر توسعه‌ بخشیدن به گونه‌های ادبی وحشت و خیال‌ پردازی به دست آورده دارای فضایی ترسناک بوده و از درون‌ مایه ای گوتیک برخوردار است. چنانچه شایعه شده است ، یک جانی آدمکش که تنها سر نخ بدست آمده از وی تاکنون ، ماسک قرمز روی صورت اوست دست به قتل مقامات بلند پایه ی شهر زده است.شهردار شهر که خود را هدف بعدی این قاتل سریالی می داند ، با شما شخصا تماس گرفته و ماموریت ردیابی و متوقف کردن او را به شما محول می کند….
 

 

 

 

  تصاویر محیط بازی :

 

Poes S1 دانلود بازی Dark Tales 5: Allan Poes The Masque of the Red Death Poes S2 دانلود بازی Dark Tales 5: Allan Poes The Masque of the Red Death

 

مشکلات رایج :

 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.


 

  

 

 

لینک دانلود:      دانلودبا لینک مستقیم 

حجم فایل:        894مگابایت

منبع:                دانلودها

پسورد فایل :      www.downloadha.com

 


[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود بازی ,دانلود بازي اکشن,

] [ 9:50 ] [ علیرضااسکندری ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه